Reklamace zboží

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Zjistili jste, že k vám dorazilo špatné zboží nebo máte jiný problém?

Nezoufejte.....

Nepoužívané a neprané výrobky je možné nám vrátit do 14 dnů od převzetí. 

Úplně na začátku Vás poprosíme, abyste nám výrobek nafotili a popsali vadu, do emailu napište také prosím Vaše jméno, příjmení a číslo objednávky a zašlete nám na email info@littlestelli.c

Prosíme, neposílejte nám balíky na adresu firmy!

 

Vaši reklamaci vyřešíme, co nejdříve, abyste byli spokojeni.

 

Postup při reklamaci:

1.Informujte nás o reklamaci telefonem nebo e-mailem, ohledně zaslání zboží.

2.Uveďte v zásilce důvod reklamace a připojte kopii daňového dokladu.

Nárok na reklamaci zaniká, pokud:

1.Výrobek byl poškozen během přepravy (zřetelné poškození výrobku nebo jeho obalu musí být řešeno okamžitě s přepravcem. Zákazník nemá povinnost takto poškozenou zásilku přebrat a musí o poškození neprodleně informovat prodejce).

2.Výrobek byl poškozen neodbornou manipulací.

4.Výrobek byl poškozen působením živlů.

5.Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním.

Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a nepoužité, nejlépe v původním nepoškozeném obalu, s dokladem o koupi a průvodním dopisem s informací o vrácení zboží v 14denní lhůtě. Tato lhůta se vztahuje i na zboží převzaté osobně.