Reklamace zboží
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zjistili jste, že k vám dorazilo špatné zboží nebo máte jiný problém?
Nezoufejte.....
Nepoužívané a neprané výrobky je možné nám vrátit do 14 dnů od převzetí.
Úplně na začátku Vás poprosíme, abyste nám výrobek nafotili a popsali vadu, do emailu napište také prosím Vaše jméno, příjmení a číslo objednávky a zašlete nám na email info@littlestelli.cz
Prosíme, neposílejte nám balíky na adresu firmy!
Vaši reklamaci vyřešíme, co nejdříve, abyste byli spokojeni.
Postup při reklamaci:
1.Informujte nás o reklamaci telefonem nebo e-mailem, ohledně zaslání zboží.
2.Uveďte v zásilce důvod reklamace a připojte kopii daňového dokladu.
Nárok na reklamaci zaniká, pokud:
1.Výrobek byl poškozen během přepravy (zřetelné poškození výrobku nebo jeho obalu musí být řešeno okamžitě s přepravcem. Zákazník nemá povinnost takto poškozenou zásilku přebrat a musí o poškození neprodleně informovat prodejce).
2.Výrobek byl poškozen neodbornou manipulací.
4.Výrobek byl poškozen působením živlů.
5.Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním.
Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a nepoužité, nejlépe v původním nepoškozeném obalu, s dokladem o koupi a průvodním dopisem s informací o vrácení zboží v 14denní lhůtě. Tato lhůta se vztahuje i na zboží převzaté osobně.